Monday, 11 February 2013

PANDANGAN PENGGUNA GAMAT PREMIER & JAMU PREMIER RABSHA HERBS SELEPAS BERSALIN 

NYATA TERBUKTI KEBERKESANANNYA!!!!!




"Saya Puan. Rafeah bt Mustapha yang berumur 38 tahun, dan skrg ni saya baru shaja melahirkan anak yang ke 6 saya dan masih dalam pantang 25 hari. Dari anak yg pertama smpi anak yg ke 6 ni mmg saya amalkan Gamat Premier Rabhsa Herbs ni sbb mmg mujarab. Penyembuhan luka luar & dalamnya sgt luar biasa, cepat! Selepas saya keluar je dari labor room tu, saya terus carik Gamat Permier Rabsha Herbs, lepas tu mmg dapat rasa keberkesanannya, rahim saya mengecut dgn cepat, sampaikan doktor pun cakap kesan jahitan saya sudah kering dalam masa yg cepat, dan kesan jahitan tu pun kering dgn kemasnya, mmg cepat dan elok la kesan dia, mmg tak carik ubat lain. Bukan tu je, badan saya segar je selepas makan Gamat Premier Rabsha Herbs tu. Mmg terbukti keberkesanannya untuk lpenyembuhan luka yg cepat. Saya rekomen kan sebeum bersalin sediakan la Gamat & Jamu Premier ni." 

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi Rafeah - 017-3259399







"Saya, Pn. Siti Saliah. Lepas makan Gamat & Jamu Premier Rabsha Herbs ni, luka jahitan selepas beranak  mmg cepat sgt kering. Jamu pulak kesannya mmg bagus sbb saya sudah tdk ada lgi keputihan & badan saya segar sentiasa. Saya dpt bergerak dgn cepat slpas makan jamu & gamat ni"


Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi Siti - 0192782377




Sunday, 10 February 2013

DISTRIBUTOR & STOKIS EJEN RABSHA HERBS

BERMINAT MENJADI EJEN, STOKIS, DISTRIBUTOR DISELURUH MALAYSIA? HUBUNGI RABSHA HERBS 0129244448


EINA : 0179444428

PN. NORA : 0178806531
     
AZLINA ( DISTRIBUTOR KLANG VALLEY ) : 0132259393 / 0122822602

NOR EVA : 0172958968

PN. SALBIAH ( MERU, KLANG ) : 0142258599

SYUHADA : 0192509066

DALILA (JOHAN SETIA, KLANG) : 01115010883

HASNI (SERDANG) : 0193849400

HANIE (SHAH ALAM) : 0196109484

HJ. MUHIDIN (KUALA SELANGOR) : 019-6180955

HJ. YUSOF ( TG. KARANG ) : 013-3983041

ABDULLAH ( SEREMBAN ) : 0133952387

MOHD IZALI BIN MAJID (KELANTAN) : 013-5729115

SITI ROHANI BT PAIDI (KUALA KRAI)  : 013-8369075


GAMAT PREMIER RABSHA HERBS







  1. Penyembuhan luka luaran dan dalaman
  2. Mengurangkan sakit sendi dan otot
  3. Meningkatkan daya tahan badan
  4. Mencegah kanser dan resdung
  5. Mengubati batuk yang berpanjangan dan alahan kulit / Eczema
  6. Melancarkan perjalanan darah dan menyurutkan bengkak
  7. Membantu pesakit kencing manis
  8. Membantu masalah kemandulan
  9. Memberi tenaga
  10. Mengubati penyakit lelah
  11. Mengubati kurap dan panau
  12. Daya penenang
  13. Mengurangkan debaran jantung
  14. Penahan sakit
  15. Rasa tidak selesa



TESTIMONI JAMU RABSHA HERBS





"Alhamdulilah semenjak saya mengamalkan jamu rabsha herbs ini saya rasa lebih bertenaga sihat dan berat badan pun berkurangan. Dahulu wajah saya kelihatan pucat lesu tetapi setelah sy mengamalkan jamu rabsha herbs wajah saya semakin segar dan tidak lesu lagi." kata beliau yg bernama Rokiah berumur 60 tahun itu.

Friday, 11 January 2013

Testimoni Terbukti Berkesan!!

Pengguna RABSHA HERBS 7 bulan tak datang bulan, selepas menggunakan produk RABSHA HERBS selama 4 hari sudah berkesan. 

Nak tahu lebih lanjut? Boleh hubungi kami RABSHA HERBS.

Friday, 4 January 2013


KHASIAT HERBA
• Di perkaya dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan
• Memberi tenaga dalaman secara semulajadi dan berupaya meningkatkan tenaga seksual wanita.
• Mempertingkatkan daya tahan sakit
• Sesuai untuk pesakit Lelah
• Melancarkan perjalanan darah dan mengetatkan otot dalaman wanita
• Menghilangkan bau badan wanita.
• Baik untuk pesakit buasir
• Membuang angin kotor dalam badan.
• Mengetatkan saluran rahim wanita
• Menegang dan melicinkan Kulit wanita.
• Sesuai untuk wanita yang sukar mengandung.

APAKAH MASALAH YANG SERING DI ALAMI OLEH WANITA
• Masaalah Senggugut
• Keputihan Berlebihan
• Bau Badan
• Ketidaktentuan Perjalanan haid
• Mudah letih Dan Kurang selera Makan
• Kurang bernafsu
• Sakit sendi
• Sukar mengandung
• Lelah
• Masalah angin berlebihan dalam badan

MASALAH WANITA.
Sukar mengandung, haid tidak menentu, bau badan, keputihan,sengugut,masaalah keputihan,keputihan berlebihan, kurang bernafsu, mudah letih, kelesuan, tidak bernafsu..

Masih mencari penyelesaiyan untuk ….
Keputihan yang berlebihan, mencegah bau badan, penghilang bau badan, mengilangkan bau badan, merapatkan faraj, mengetatkan faraj, mengetatkan vagina,menyempitkan vagina, merapatkan vagina, ubat keputihan, ubat sengugut, herba untuk wanita ….
KANDUNGAN

• Ekstrak Manjakani
• Ekstrak Kacip Fatima
• Ekstrak Serai Wangi
• Ekstrak Cengkih
• Ekstrak Jarum Emas
• Ekstrak Halia
• Ekstrak Akar sarapat
• Ekstrak Kulit Kayu Manis


KHASIAT MANJAKANI
Nama Saitifik :Quercus infectoria
Khasiat :
1.Tanin-mengecutkan otot bahagian sulit wanita dan menegangkan otot.
2. Mengawal rembesen lendir
3. Melambatkan proses penuaan.
4. Anti bakteria dan kulat,menghilangkan bau yang tak enak
5.Mengandungi asid tanik,kalsium,zat besi,serat,protein,karbohidrat,vitamin A dan Vitamin C yang
dapat mempercepatkan pemulihan tisu dan memulihkan tenaga selepas bersalin.
6. Memperbaiki kitaran haid,meningkatkan keupayaanmental dan memberi kesihatan pada wanita..





KHASIAT KACIP FATIMA
Nama Saitifik : Labisia Pumila
Khasiat :
1.Mengurangkan masalah pre menstrual syndrom (PMS) dan haid.
2. Menegang dan mengecutkan otot
3. Membantu dalam masalah /penyakit kelamin
4.Mengurangkan senggugut.
5.Mengekalkan kesimbangan hormon
6.Berupaya meningkatkan keinginanseksual





KHASIAT KULIT SERAPAT
Nama Saitifik : Param eria Polyneura
Khasiat :
1.Membantu memulihkan luka/tenaga
2. Menegang dan mengecutkan otot
3. Membantu melicinkan kulit
4. Membuang toksid dalam badan
5.Melancarkan peredaran darah ke organ wanita untuk meningkatkan kadar
oksigen bagi kesihatan dan fungsi organ.
6.Melegakan kekejangan otot rahim dan
mengatasi kelesuan ketika haid.



KHASIAT MAS COTEK
Nama Saitifik : Ficus Deltoidea
Khasiat :
1.Menyembuh dan membetulkan kerosakan urat saraf.
2. Mengembalikan rahim dalam kedudukan asal dan mengecutkan
rahim untuk wanita yang lepas bersalin.
3. Berupaya mengubati paru paru berair.
4. Menambah tenaga dalaman wanita.
5. Menegangkan payu dara wanita.






KHASIAT SERAI WANGI
Nama Saitifik : CYMBOGON NARDUS
Khasiat :
1.Membantu mengubati masalah sakit perut dan memecahkan gumpalan angin dalam badan.
2. Membantu mengimbangi kestabilan hormon dlam badan.
3. Melawas dan melancarkan pembuangan air kecil.
4. Membuang toksid dalam badan.



KHASIAT KULIT KAYU MANIS
Nama Saitifik : Cinnaamomum zeylanicum
Khasiat :
1.Mengubati maslah kencing dan rawatan selepas bersalin.
2. Berupaya mengecutkan darah dan meningkatkan imuniti di dalam badan.
3. Melancarkan perjalan darah
4. Mengatasi maslah lenguh lenguh badan yang berpunca daripada kesejukan.
5. Mengubati masalah kembung perut.
6. Berupaya meningkatkan imuniti penyakit kanser dan mengurangkan toksid pengidap kanser.
7. Ada kajian menyatakan ianya berupaya mengubati Sindrom Kekurangan daya
ketahanan penyakit (AIDS) dan kolestrol



KHASIAT JINTAN HITAM
Nama Saitifik : Nigella Sativa
Khasiat :
1.Merangsangkan sistem imunisasi.
2. Mencerdaskan minda
3. Melancarkan perjalan darah
4. Mengatasi maslah lenguh lenguh badan yang berpunca daripada kesejukan.
5.Membuang angin dalam usus.
6. Mengubati masalah kembung perut.
7.Baik untuk menhilangkan penyakit selsema
8. Baik untuk merawat leukoderma dan membuka saluran urat yang halus


KHASIAT CENGKIH
Khasiat :
1. Mengelakan urat timbul terutama selepas bersalin
2. Melegakan sengal sengal dan silu tulang.
3. Mengatasi perut buncit.
4. Melegakan batuk.
5. Mengurangkan penyakit kencing manis





Sunday, 16 December 2012

Kenapa herba baik untuk badan kita

KEBAIKAN PERUBATAN MENGGUNAKAN HERBA :

     Kemajuan perubatan di negara kita semakin canggih samaada perubatan secara moden yang dilengkapi pelbaga alatan sofistikated.Begitu juga dengan perubatan secara tradisional yang turut menggunakan tumbuh-tumbuhan herba sebagai penawar kepada pelbagai jenis penyakit.

     Antara kebaikan perubatan secara tradisional ialah kos perubatan yang lebih murah jika dibandingkan dengan perubatan secara klinikal.Bahan-bahan perubatan diperoleh dari kawasan tempat tinggal kita.Sebagai contoh, ibu kunyit membersihkan darah kita. Kacip fatimah, temukunci, manjakani unuk mengecutkan segala urat urat saraf. Daun cina maki pula untuk melawaskan pembuangan air besar. Taik angin membuang segala angin yang ada dalam badan. Daun belimbing buluh boleh dijadikan ubat darah tinggi, daun misai kucing dikatakan dapat merawat penyakit kencing manis, daun bunga raya putih pula dapat menurunkan kepanasan demam.

     Selain itu, perubatan tradisional merupakan perubatan alternatif kepada perubatan moden.Kadang-kadang terdapat penyakit yang tidk dapat diubati dengan perubatan moden seperti santau.Oleh hal yang demikian,pengamal rawatan tradisional yang dikenali sebagai bomoh atau tabib akan dirujuk oleh pihak pesakit.

     Kini, pihak kerajaan telah menyedari akan kebaikan ubatan tradisional dan menyokong industri ubatan yang menggunakan tumbuh-tumbuhan herba.Industri ini diharap akan terus berkembang demi kesihatan sejagat.