Monday, 11 February 2013

PANDANGAN PENGGUNA GAMAT PREMIER & JAMU PREMIER RABSHA HERBS SELEPAS BERSALIN 

NYATA TERBUKTI KEBERKESANANNYA!!!!!




"Saya Puan. Rafeah bt Mustapha yang berumur 38 tahun, dan skrg ni saya baru shaja melahirkan anak yang ke 6 saya dan masih dalam pantang 25 hari. Dari anak yg pertama smpi anak yg ke 6 ni mmg saya amalkan Gamat Premier Rabhsa Herbs ni sbb mmg mujarab. Penyembuhan luka luar & dalamnya sgt luar biasa, cepat! Selepas saya keluar je dari labor room tu, saya terus carik Gamat Permier Rabsha Herbs, lepas tu mmg dapat rasa keberkesanannya, rahim saya mengecut dgn cepat, sampaikan doktor pun cakap kesan jahitan saya sudah kering dalam masa yg cepat, dan kesan jahitan tu pun kering dgn kemasnya, mmg cepat dan elok la kesan dia, mmg tak carik ubat lain. Bukan tu je, badan saya segar je selepas makan Gamat Premier Rabsha Herbs tu. Mmg terbukti keberkesanannya untuk lpenyembuhan luka yg cepat. Saya rekomen kan sebeum bersalin sediakan la Gamat & Jamu Premier ni." 

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi Rafeah - 017-3259399







"Saya, Pn. Siti Saliah. Lepas makan Gamat & Jamu Premier Rabsha Herbs ni, luka jahitan selepas beranak  mmg cepat sgt kering. Jamu pulak kesannya mmg bagus sbb saya sudah tdk ada lgi keputihan & badan saya segar sentiasa. Saya dpt bergerak dgn cepat slpas makan jamu & gamat ni"


Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi Siti - 0192782377




Sunday, 10 February 2013

DISTRIBUTOR & STOKIS EJEN RABSHA HERBS

BERMINAT MENJADI EJEN, STOKIS, DISTRIBUTOR DISELURUH MALAYSIA? HUBUNGI RABSHA HERBS 0129244448


EINA : 0179444428

PN. NORA : 0178806531
     
AZLINA ( DISTRIBUTOR KLANG VALLEY ) : 0132259393 / 0122822602

NOR EVA : 0172958968

PN. SALBIAH ( MERU, KLANG ) : 0142258599

SYUHADA : 0192509066

DALILA (JOHAN SETIA, KLANG) : 01115010883

HASNI (SERDANG) : 0193849400

HANIE (SHAH ALAM) : 0196109484

HJ. MUHIDIN (KUALA SELANGOR) : 019-6180955

HJ. YUSOF ( TG. KARANG ) : 013-3983041

ABDULLAH ( SEREMBAN ) : 0133952387

MOHD IZALI BIN MAJID (KELANTAN) : 013-5729115

SITI ROHANI BT PAIDI (KUALA KRAI)  : 013-8369075


GAMAT PREMIER RABSHA HERBS







  1. Penyembuhan luka luaran dan dalaman
  2. Mengurangkan sakit sendi dan otot
  3. Meningkatkan daya tahan badan
  4. Mencegah kanser dan resdung
  5. Mengubati batuk yang berpanjangan dan alahan kulit / Eczema
  6. Melancarkan perjalanan darah dan menyurutkan bengkak
  7. Membantu pesakit kencing manis
  8. Membantu masalah kemandulan
  9. Memberi tenaga
  10. Mengubati penyakit lelah
  11. Mengubati kurap dan panau
  12. Daya penenang
  13. Mengurangkan debaran jantung
  14. Penahan sakit
  15. Rasa tidak selesa



TESTIMONI JAMU RABSHA HERBS





"Alhamdulilah semenjak saya mengamalkan jamu rabsha herbs ini saya rasa lebih bertenaga sihat dan berat badan pun berkurangan. Dahulu wajah saya kelihatan pucat lesu tetapi setelah sy mengamalkan jamu rabsha herbs wajah saya semakin segar dan tidak lesu lagi." kata beliau yg bernama Rokiah berumur 60 tahun itu.

Friday, 11 January 2013

Testimoni Terbukti Berkesan!!

Pengguna RABSHA HERBS 7 bulan tak datang bulan, selepas menggunakan produk RABSHA HERBS selama 4 hari sudah berkesan. 

Nak tahu lebih lanjut? Boleh hubungi kami; 0179444428.

Alhamdulillah dengan izini Allah produk Rabsha Herbs Awet Muda telah berjaya membawa manfaat yang besar kepada pengguna.